zaterdag 26 mei 2012

jippie

Vargas 
Sommige blogs moet ik van tevoren schrijven, omdat ik andere verplichtingen heb. Het is nu donderdag 24 mei, even na achten, en ik moet zo meteen naar het songfestival kijken, naar de tweede voorronde om precies te zijn. De eerste voorronde heb ik gemist, ik heb geen idee waarom. Misschien moet ik de tv gids wat preciezer lezen.
Moran
Vroeger mistte ik nooit een voorronde, maar toen woonden de kinderen nog thuis. Zij lazen de gids waarschijnlijk wel. Ik bereidde in die tijd de uitzending zo goed mogelijk voor, met een fineliner maakte ik formulieren waar iedereen zijn voorkeuren en meningen op moest schrijven.
Bama
Mijn vrouw is vanavond ook niet thuis, die heeft afgesproken met leuke mensen. Ze zag de bui al hangen, dat ik weer met mijn zelfgemaakte formulieren aan zou komen zetten. Dan geniet ik wel alleen, ik heb dit keer een enorm goed voorgevoel over de wedstrijd: we sturen een indiaan!
Elvgren
 Dat lijkt mij een buitengewoon goede zet, want ik hou niet alleen van het songfestival, ik hou ook van westerns.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten